- A termékek kézbesítése Magyarország területén
- 4,99 € ÁFA Szállítási díjak - 100 cm-töl hosszabb
- 13,98 € ÁFA Szállítási díjak - 100 cm-töl hosszabb + 10 kg-töl
- 8,99 € ÁFA Szállítási díjak - 10 kg-töl
- 8,99 € ÀFA Szállítási díjak - 150 cm-töl hosszabb
- 17,98 € ÁFA Szállítási díjak - 150 cm-töl hosszabb + 10 kg-töl
- 24,99 € ÁFA Szállítási díjak - 200 cm-töl
- 4 % ÁFA utánvétellel küldés
- 6,99 € ÁFA Szállítás 166,67 + ÁFA €-ig
- 166,67 € + ÁFA Ebben az esetben ingyenes a szállítás,de ha rendel,akkor kérjük nézze meg az árajánlatnál minden hozzáfüzött adatot.
- Ha készpénzben vagy pro-forma formájában fizet,akkor 0%-os kedvezményt kap.
- Ha az áru értéke több mint 1500000 Ft,akkor 8%-os kedvezményt kap.
- Regisztráció az e-shopban 1% kedvezményt jelent.
A csomagok kézbesítése kizárólag munkanapokon történik.
A csomagok kézbesítéséért a Posta vagy a GLS vállalat felel.
A csomag kézbesítése 5 - 20 munkanapon belül történik.
A küldés pontos idejéről telefonon vagy e-mailben értesítjük.
GLS Hungary - Az átveteli elismervény aláírása előtt nézze át rendesen a csomagolást, hogy esetleg nem sérült-e.
A szállítás alatt megsérült áru miatt , reklamálni kell az eladónál vagy a szállítónál , legkésőbb a következő munkanap 12:00 óráig.
A kedvezmény pontrendszer.
Paramétereit pontrendszer:
Átutalási megbízás értéke pontok:
70 Ft. / 1 pont szerzett. Tehát, ha az ügyfél megrendelése például 30 000 Ft , kap 429 pontot.
Transzfer a szerzett pontokat a kedvezmények érdekében:
5 pontot kedvezmény 1 Ft. Ha az ügyfél megvásárolja a terméket a következő sorrendben a 30 000 Ft, és tulajdonosa a 429 pont az előző sorrendben lehet alkalmazni kedvezményt, így ebben az esetben 429 pont = 86 Ft. Így a vevő megvásárolja a terméket 29 914 Ft, engedményeket 86 Ft.
A minimális rendelési érték, amelynél lehet alkalmazni kedvezmény pontot ,6 000 Ft.
A legnagyobb része a megrendelés, amely akkor lehet alkalmazni, a kedvezmény 40% pontot.
Amely megjeleníti a kapott pontjainak száma:
1. Az ügyfél része a bolt (az összpontszám és a pontok száma szerzett minden sorrendben).
2. A visszaigazoló e-mail megrendelések (dots per sorrendben)
3. Az adminisztrációs rész A regisztrált felhasználók (összpontszámot kapott regisztrált felhasználó)
4. Negyedszer az adminisztrációs részben a sorrendben (pontok száma az egyes sorrendben)
5. Ötödik a vásárlási folyamat (a kosár), mint a teljes értékű pontot gyűjtött ahhoz befejezése
Pont kerül jóváírásra, ha a megbízás egy állapot "befejezett".